Re: Wymiana radiatora na procku (Athlon XP)

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 17:12:41 MET DST

w <news:cl8fet$hjp$1@atlantis.news.tpi.pl>
CYSTERNA++ napisał(a):

> Przymierzam sie do wymiany radiatora na procku Athlon 2000+XP
> Socket A. Mam jakies chinskie, aluminiowe badziewie z wiatraczkiem
> który halasuje okropnie. Zakupiłem sobie miedziany coolerek
> Pentagrama QC-80 Cu, taki okragly, podobny do Zalmana (tylko o
> polowe tanszy). Chce go wymienic ale jeszcze nigdy tego nie
> robilem. Na co zwrócic szczególną uwage ? W ktorym momencie
> najlatwiej cos zepsuc ? Czy musze wyjmować plyte glówna czy można
> to zrobic bez jej demontazu ?

Zakładasz ramkę na gniazdo procka, najpierw tą stronę bez strzałki a
potem ta ze strzałką. śruby muszą być w lini ze środkiem procka. Przy
zakładaniu radiotora pamiętaj żeby równomiernie dokręcać wkręty bo jak
z jednej strony będzie za duży nacisk to możesz ukruszyć jądro procka.

Powodzenia

--
Thin-man
--- Mama says: Stupid is as stupid does! ---