Re: Wymiana radiatora na procku (Athlon XP)

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 10:55:20 MET DST

CYSTERNA++ wrote:

> Na co zwrócic szczególną uwage ? W ktorym
> momencie najlatwiej cos zepsuc ?

latwo ukruszyc rdzen jak sie robi cos "na sile" albo mocowania wentyla maja
duzy nacisk. dla poczatkujacych/czesto zmieniajacych radiatory podkladka
miedziana "coppershim" jest swietnym pomyslem - CIEZKO majac ja poprawnie
zalozona cos ukruszyc, a wydatek zaden ;-)

> Czy musze wyjmować plyte glówna czy można
> to zrobic bez jej demontazu ?

jesli nie masz mega-obudowy z superwygodnym dostepem - tak, warto wyjac.

> Dzięki i podrawiam

pozdarwiam