Re: Za malo miejsca na wiatraki

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 12:05:06 MET DST

*Marcin Pikalski* napisał:

> Na wiekszosci plyt [...] sa dwa 3 pinome wyjscia do podlaczania
> wiatrakow. W chwili obecnej dla mnie to za malo

Ja robię takie samodzielnie. Wyglądają mniej więcej tak:
http://www.tiger-electronics.biz/shop/images/big/27002.jpg

Jeśli nie masz ochoty na majsterkowanie, możesz kupić gotowy
rozgałęźnik produkowany przez Revolteca:
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=68_71&products_id=289

Jest też Zalman Multi Connector podłączany pod dużego molexa:
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=68_71&products_id=58
Podłączysz do niego 4 wentylatory - dwa zasilane napięciem 12V
i dwa 5V.

Oba wynalazki bez problemu powinieneś kupić na giełdzie (lub w
sklepie, który ci podałem). Widziałem też rozgałęźniki na 4-6
wentyli (samoróbki) w cenie ok. 20 zł. Drogie, ale samodzielne
wykonanie takie pajączka może być bardzo męczące.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/