Re: monitor LCD, czy jestem nienormalny

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 12:09:07 MET DST

Proces Radek D <radek997@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Ja też jak na razie nie polecę nikomu z czystym sumieniem LCD.
> Sam jeśli będę zmieniał monitor (teraz ma CRT 17" Sony) to będzie CRT
> 19" Mitsubishi, a LCD to dopiero jak ten padnie (czyli około 2008-2010),
> może wtedy wreszcie dopracują te LCD i marketing stanie się prawdą.
> IMHO ludzie którzy zachwalają LCD (te do 4500zł) wcześniej siedzieli
> na tanich 14"-15" CRT i dla nich przesiadka na LCD to coś wspaniałego ale
> oni nie widzieli w akcji dobrego CRT.

Naprawdę nie znasz ludzi którzy przesiedli się z w miarę dobrego CRT na
zwykły LCD do 3000 PLN i są zachwyceni? Ja znam kilka takich osób,
najsłabszy CRT jaki mieli: Sony G220. Nie są co prawda grafikami, choć
wykorzystują w pracy Corela i Power Pointa (plakaty i prezentacje). Nikt
nie chce się zamieniać z powrotem. Może nie używali CRT za 3000+ PLN,
ale za trochę niższą cenę mają przecież LCD o jakości lepszej od
poprzedniego monitora...

Poza tym już dawno były na grupie głosy, że LCD nie jest dla każdego,
podobnie jak CRT (w porównaniu). Jednej ze wspomnianych znajomych
przestały łzawić oczy po przesiadce, inni osiągnęli też jakieś korzyści,
z drugiej strony znam osobę, która nie może patrzeć na LCD. Może to
zależeć od cech indywidualnych, więc nie ma co komu polecać/odradzać
przesiadki tylko po prostu niech sam sprawdzi.

--
Saiko Kila - JID: saikokila@chrome.pl - email: think! - GG: 4088862
Now playing: