Za malo miejsca na wiatraki

Autor: Marcin Pikalski <tkdpiki_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 23:35:08 MET DST

Witam
Na wiekszosci plyt, jesli nie na wszystkich, sa dwa 3 pinome wyjscia do
podlaczania wiatrakow. W chwili obecnej dla mnie to za malo (patrz pot:
"Komputronik? Nie, dziekuje" ;P) I tu mam pytanie: czy istnieja
rozgaleziacze do tych wejsc? Ew. przejsciowki oc mby mozna podlaczyc pod
zasilacz? I jesli tak to gdzie je mozna dostac? Przelecialem allegro
pobieznie, ale nic nie znalazlem :(
Ew. jak Wy sobie z tym radzicie

Oczywiscie mozna porozcinac kabelki i polaczyc, co juz mialem zrobione
zreszta, aczkolwiek jest to ockolwiek niepraktyczne. Zwlaszcza, ze jak
rozetne jeden kabelek ktory mi sie pojawil to zapewne strace gwarancje...
pzdr
Marcin