notebook do max 1000 zl

Autor: Lord <lord_pander_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:58:47 MET DST

witam,
niestety nie jestem biegly w notebookach a potrzebuje taki oto zakupic do
max 1000 zl jezeli by udalo sie zoraganizowac jakis notebook taniej a
spelniajacy moje oczekiwania to byloby super
zatem do czego ma sluzyc ow komp :
win 98 pl se
office 97 min najlepiej 2000 a w szczegolnosci excel (duze arkusze po kolo
20 000 wierszy) oraz access tez w miare duza baza zajmujaca ponad 40 000
rekodow i oczywiscie word .

generalnie zalezy mi na opinii od was na temat tego jaki procesor by to
pociagnal i ile wg was bedzie potrzebne w tym notebooku ramu , bede
potrzebowal fdd , cdrom , oraz karty seciowej najlepiej 100 mbitow , dobrze
by bylo ab pracowal w rozdzielczosci 1024 / 768 w 16mln kol. , oraz posiadal
hdd min 6 gb, matryca 13,3 chyba by juz stykla jednak gdyby miala byc
wieksza to by bylo pysznie,
byc moze ktos z was poleci odpowiedni model - zastanawiam sie nad dell albo
ibm ale nie wiem jaka seria gdyz nie wiem specjalnie jakich prockow szukac
czy p266 juz to pociagnie czy jednak p2 a moze 3 bedzie potrzebne ?

dziekuje z gory za odpowiedzi