Czy sie to oplaca ?

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:47:15 MET DST

Mam plyte ABIT KD7 KT400 oraz Athlona 2000+XP. Chcę zmienić procesor na
maxymalnie szybki ale nie chcę zmieniać całej płyty głównej, tylko sam
procesor. Płyta ma już półtora roku ale jak była kupowana to była nowość.
Mam socket A i myślałem, że BARTON 3200+ byłby dobry. Jak to sprawdzić jaki
najszybszy procesor mogę wrzucić do tej płyty ? W instrukcji mam wymienione
tylko procki sprzed 2 lat więc to nie jest to.

Bardzo dziękuję

CYSTERNA++