Prośba o opinię -> noteboki Toshiba (nie tylko)

Autor: __o_o__ <zr2004_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:32:40 MET DST

Cześć, mam prośbę do uzytkowników notebooków Toshiby. Mam zamiar kupić coś z
tej marki, w granicach do 6,5 - 7 tys. zł. Najbardziej mi wpadł w oko model
Satellite A10-S703. Jak długo wytrzymuje na bateriach? Ponieważ nie miałem
wcześniej do czynienia z Toshibą, zatem proszę również o info czy obudowa i
konstrukcja jest z tych bardziej wytrzymalszych? Potrzebuję coś bardziej
trwałego niż np Compaq Presario.

A może macie jakieś inne uwagi co do modelu/marki w tej cenie? Sprzęt ma być
do zastosowań biurowych + aplikacje graficzne, ogólnie sprzęt ma być wydajny
i odporny na uszkodzenia mechaniczne, przynajmniej żebym nie musiał
obchodzić się jak z jajkiem. :) Przy okzaji, zupełnie nie jestem
zorientowany jak w kwestii wytrzymałości mechanicznej wygladają najnowsze
produkty HP? np ten model:
http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=22&KatItemCId=2355

Dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Zibi