Re: Prośba o opinię -> noteboki Toshiba (nie tylko)

Autor: Łukasz Downar <sirdoniu_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 23:53:23 MET DST

Użytkownik "__o_o__" <zr2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cl6eiq$acj$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć, mam prośbę do uzytkowników notebooków Toshiby. Mam zamiar kupić coś
> tej marki, w granicach do 6,5 - 7 tys. zł. Najbardziej mi wpadł w oko
model
> Satellite A10-S703. Jak długo wytrzymuje na bateriach? Ponieważ nie miałem
> wcześniej do czynienia z Toshibą, zatem proszę również o info czy obudowa
> konstrukcja jest z tych bardziej wytrzymalszych? Potrzebuję coś bardziej
> trwałego niż np Compaq Presario.

Witam
Od maja mam Toshibe a10-s111. Jest to chyba najniższy model ale nie chodziło
mi o wydajność
tylko o markę. Kupiłem właśnie Toshibę bo uważam, że lepiej mieć słabszy
sprzęt dobrej firmy
niż jakąś "mocniejszą" Actinę. Muszę przyznać, że ani trochę nie żałuję
zakupu. Notebook jest
naprawdę solidnie wykonany - no i 2 lata gwarancji - nie wiem jak inni
producenci ale chyba nie
wszyscy dają 2 lata.
Co do pracy na bateriach to mój (Mobile Celeron 2.5GHz) trzyma max.2h.
Uważam to za jedyną
wadę tego sprzętu no ale to tylko kwestia kasy - na Centrino niestety nie
było mnie stać:((
Na plus trzeba zapisać jeszcze doskonałe oprogramowanie zarządzające
energią - nie wszyscy
to mają:)

Pozdrawiam
Łukasz