Chieftec DX-01B-D-U problem z wentylatorem

Autor: CYSTERNA++ <e.cysterna_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:33:13 MET DST

Mam obudowę jak w temacie. Z przodu mam 2 wentylatorki 8cm mocowane
bezśrubkowo i wszytsko jest OKI. Z tyłu mam miejsce na jeden wentylator
12cm i nie ma mocowania bezśrubkowego, są tylko 4 otwory do przykręcenia
wentylka. Kupiłem taki wentylek i co się okazało ? Nie mogę go przykręcić bo
otwory w obudowie mają zbyt dużą średnicę. Czy ma ktoś taką obudowę i taki
wentyl z tyłu ? Czy Chieftec nie daje tam uchwytu plastikowego do
bezśrubkowego montażu czy tylko ja tego nie dostałem ? Nie chce mi się
kombinować ze śrubkami i nakrętkami. Jak najłatwiej przymocować tem wentyl
??

Pozdrawiam

CYSTERNA++