Re: notebook - pytania ...

Autor: __o_o__ <zr2004_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:49:31 MET DST

[...]
> Dzieki za twoje zdanie. Rzeczywiscie HP maja najlepszy wyglad notebookow i
> to mnie tez kusi. Wydaje mi sie ze marki Dell i HP sa porownywalne takze
> coraz bardziej jestem za kupnem jakiegos modelu HP (tym bardziej jak juz
> wspomnialem, maja dobre parametry do ceny), ale jeszcze ciezko jest mi
> podjac ta decyzje, bo jednak serwis jest wazny, a nie wiadomo co sie moze
> zdazyc. Chyba, ze kupie sprowadzonego notebooka przez firme to zawsze
> komputer na gwarancji idze przez nich. Jest to nadal taniej niz nowy, ale
> drozej niz jak ktos prywatnie sprowadzil.

[...]

Może HP ma i wygląd ale ostatnie modele (rzecz jasna moja subiektywna ocena)
chyba już nie są takie 'wizualne', ale nie to jest przecież podstawą.
Użytkuję co prawda Compaq Presario serii 700 (bądź co bądź teraz ta sama
stajnia) i jestem rozczarowany tym, że wygląd i wytrzymałość nie idą w
parze. Z tego co zauważyłem to większy problem HP-ków (może się myle? -
proszę o wypowiedzi). Mój sprzęt już dwukrotnie był w serwisie tylko
dlatego, że popękała obudowa i wyrobiły sie zawiasy i to tylko od normalnej
eksploatacji, żadnych upadków itp. A kupiłem notebooka nie po to żeby stał
ale żeby pracował tam gdzie ja chcę. No nie!

Przy okzaji mam prośbę - chcę zmienić sprzęt. Doradźcie mi co sądzicie o
Toshibach jeśli chodzi o wytrzymałość i solidność obudowy, elementów...?
Zastanawiam sie nad Satelitte A10- S513 lub A10 - S703.

Dzięki,
Zibi