Re: HP DJ 690C - jak czyścić?

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:53:18 MET DST

Dzięki za rady. :-)

> jezeli chodzi o walki pobierajace papier to najszybciej i najlatwiej to
> przemyc szmatka namoczona np. rozpuszczalnikiem
O ile dobrze pamiętam z "wizyty" malarzy, to chyba rozpuszczalników
jest kilka rodzajów. Jeśli tak, to jaki powinnam kupić?

Podaną przez Ciebie instrukcję oczyszczenia wałków rozumiem i nie
powinnam mieć z tym kłopotów.

Wiem również, że wałek dobrze jest nasmarować silikonem (w postaci smaru).

A co z resztą?
Jest tam taka okropnie brudna gąbka. Czy mogę ją wyjąć? Jak ją oczyścić?

Jest jeszcze jeden problem. Moja drukarka już od dawna nie potrafiła poprawnie
pobierać po jednaj kartce (nawet wtedy gdy jeszcze z pobieraniem pojedyńczych
kartek nie było problemu) . Często zdarzało się, że pobierała kilka kartek na raz,
często z drobnym przesunięciem, tak że wydruk był zapisany "paskami"
na kolejnych kartkach. Zakładając, że po oczyszczeniu będzie znowu pobierała
pojedyńcze kartki bez problemu, co zrobić, żeby potrafiła pobierać po jednej
z pojemnika. Trzeba było ciągle nad nią stać i podkładać po jednej kartce
( no a teraz jeszcze popychać). :-(

Pozdrawiam
Ewa