Re: notebook - pytania ...

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 16:39:53 MET DST

> No niestety nie odnosnie powyzszych modeli, ale uzytkuje HP ZT1000 i
> Presario seri 2100, nie mam zadnych zastrzezen co do jakosci. Karta WiFi
> wbudowana w 2100 moglaby miec lepsza czulosc, ale to jedyny zarzut jaki
> moge mu postawic. ZT-1000 nie ma WiFi, ale cala reszta to solidny
> sprzet, bardzo przyjemny design i dokladne wykonczenie. Z tego zakupu
> jestem bardzo zadowolony.

Dzieki za twoje zdanie. Rzeczywiscie HP maja najlepszy wyglad notebookow i
to mnie tez kusi. Wydaje mi sie ze marki Dell i HP sa porownywalne takze
coraz bardziej jestem za kupnem jakiegos modelu HP (tym bardziej jak juz
wspomnialem, maja dobre parametry do ceny), ale jeszcze ciezko jest mi
podjac ta decyzje, bo jednak serwis jest wazny, a nie wiadomo co sie moze
zdazyc. Chyba, ze kupie sprowadzonego notebooka przez firme to zawsze
komputer na gwarancji idze przez nich. Jest to nadal taniej niz nowy, ale
drozej niz jak ktos prywatnie sprowadzil.

> Z mojej przelotnej znajomosci z notebookami bylbym sklonny twierdzic, ze
> solidnosc wykonania to IBM, Toshiba i DELL (ale za to DELL nie zawsze
> grzeszy estetyka), a HP-COMPAQ to solidna srednia. Najwieksza zaleta

Zgodze sie ze niektore modele Della, estetycznie sa tragiczne, a szkoda.

granica.

dzieki
soonic