Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 14:04:25 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Niestety ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Moje oczy także protestują
> ;-).

Widzisz, "moje oczy takze protestuja" to nie jest zaden argument w
dyskusji. Dla mnie jest oczywistym fakt, ze zakup monitora, czy
to LCD czy to CRT MUSI BYC poprzedzony organoleptycznym
przetestowaniem tego konkretnego egzemplarza celem sprawdzenia
czy jest "kompatybilny" z oczami uzytkownika. Nie neguje tego,
ze jakis konkretny egzemplarz jest bardziej przyjazny (dla oczu)
od innego. Roznice moga wystapic nawet w obrebie tego samego
modelu... Traktujac jednak sprawe ogolnie nie mozna jednoznacznie
okreslic co jest mniej/bardziej szkodliwe CRT czy LCD.

Staram sie nie byc biedna ofiara reklamy ;P
Nastepna wielka bujda jaka karmia potencjalnych klientow
sprzedawcy LCD jest to, ze "Powierzchnia robocza panelu LCD 15"
jest taka jak w monitorze CRT 17". Niestety to nie jest prawda.

j.