Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrncncgs3.28n.januszek@lexx.eu.org
> Michal Kawecki napisał(a):
>
> [...]
> Nie zupelnie. Chodzi o to, ze CRT i LCD, z punktu widzenia zdrowia
> uzytkownika - nie roznia sie od siebie a wszystkie te marketingowe
> opowiesci: "Dbaj o wzrok, kup LCD" to zwyczajna reklamowa bujda.
> I wlasnie dyskutujemy tu konkretnie o tym, ze marketing LCD to
> tak naprawde robienie ludziom wody z mozgu.
Niestety ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Moje oczy także protestują
;-).
Cóż, pozostaniemy pewnie przy swoich zdaniach, bo ja nie dysponuję
żadnymi wynikami badań porównawczych. Rozumiem za to, że Ty swoje
kategoryczne stwierdzenia opierasz na jakichś wiarygodnych materiałach,
a nie swoich wyobrażeniach; bo jeśli jest inaczej, to Ty także
zwyczajnie padłeś ofiarą marketingu. Tyle że producentów CRT..... ;->
-- M. [MVP] "Use Google, stupid!" /odpowiadając zmień px na pl/Received on Wed Oct 20 13:30:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 20 Oct 2004 - 13:51:33 MET DST