Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 13:23:59 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrncncgs3.28n.januszek@lexx.eu.org
> Michal Kawecki napisał(a):
>
> [...]
> Nie zupelnie. Chodzi o to, ze CRT i LCD, z punktu widzenia zdrowia
> uzytkownika - nie roznia sie od siebie a wszystkie te marketingowe
> opowiesci: "Dbaj o wzrok, kup LCD" to zwyczajna reklamowa bujda.
> I wlasnie dyskutujemy tu konkretnie o tym, ze marketing LCD to
> tak naprawde robienie ludziom wody z mozgu.

Niestety ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Moje oczy także protestują
;-).

Cóż, pozostaniemy pewnie przy swoich zdaniach, bo ja nie dysponuję
żadnymi wynikami badań porównawczych. Rozumiem za to, że Ty swoje
kategoryczne stwierdzenia opierasz na jakichś wiarygodnych materiałach,
a nie swoich wyobrażeniach; bo jeśli jest inaczej, to Ty także
zwyczajnie padłeś ofiarą marketingu. Tyle że producentów CRT..... ;->

/odpowiadając zmień px na pl/