Re: Nec FE770

Autor: Wojtek <wojtas82_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 13:26:31 MET DST

no i sie mylisz to nie jest plaski

> No kineskop z zewnatrz jest płaski, jednak od wewnątrz ma lekką krzywiznę.
no lekka o keształcie walca

> Gdzieś wyczytałem, że dzięki temu nie mamy wrażenia wklęsłości obrazu tak
> jak ma to miejsce w Flatronach.
no bo jak sie czlowiek przesiada z banki albo walca na plaski to mu sie
zawsze bedzie wydawac ze to jest wklesle, po tygodniu jednak złudzenie mija
i cieszysz sie w pełni płaskim obrazem

> Zgadza się, te paski są tylko na całkowicie płaskich >kineskopach.
Gadasz jak poczaskany !! Te paski są widoczne na monitorach typu trinitron,
a te jak wiadomo nie sa plaskie.
Kazdy EIZO ma te paski i kazdy inny monitor na sony

Ten monitor nigdy nie uzyska nawet dobrej geometrii

> że ten monitor długo się "rozgrzewa" i dopiero po >jakimś czasie osiąga tą
> idealnie ustawioną wcześniej geometrię...
Hehe tego w nim nie zauwazylem.

moja opinia co do tego minitora jest taka ze nie wrart zakupu, lepiej
doplacić 100 PLN i kupic LGflatron model F700P, naprawde dobry monitor !!
Albo jak nie masz kasy to kup używane eizo na allegro z półroczną gwarancją
np model T57S!!bo jego jedyna wada jest to ze jest uzywany, a obraz ma
niedoscigniony nawet przez najnowsze monitory do 1500 PLN