Re: Nec FE770

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 09:56:35 MET DST

Użytkownik "Butcher" <butcher1.nospam.spamerze@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cl3vre$k50$1@opal.icpnet.pl...

> Tez mam ten monitor. Taniej niz w Komputroniku dostaniesz na
> www.proline.pl
> (ja bralem u nich w Poznaniu).

No wiesz, ale mieszkam na takim zadupiu (Gorzów Wlkp.), że ciężko tu kupić
jest cokolwiek. A z wysyłką z proline to wyjdzie mi tyle samo...

> Wg mnie jest to kineskop plaski, a nie jakis nadlewany, chociaz moge sie
> mylic. Wg producenta kineskop jest plaski.

No kineskop z zewnatrz jest płaski, jednak od wewnątrz ma lekką krzywiznę.
Gdzieś wyczytałem, że dzięki temu nie mamy wrażenia wklęsłości obrazu tak
jak ma to miejsce w Flatronach. Jednak już od wczoraj "googlam" i nie mogę
znaleść opisu tej "technologi" Clear Flat...

> Nic takiego nie widze.

Zgadza się, te paski są tylko na całkowicie płaskich kineskopach.

> Nie ma takich problemow. Mowi sie w przypadku tego modelu o problemach z
> geometria, ale jak poswiecisz troche czasu na ustawienie wszystkich
> parametrow obrazu dobrze (mi to zajelo pol wieczora) to uzyskujesz IMHO
> niemal idelna geometrie.

No wiadomo, że zawsze trzeba poświęcić trochę czasu na regulację. Czytałem,
że ten monitor długo się "rozgrzewa" i dopiero po jakimś czasie osiąga tą
idealnie ustawioną wcześniej geometrię...

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski