Re: Nec FE770

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 15:13:43 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <wojtas82@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cl5i2a$hlc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gadasz jak poczaskany !! Te paski są widoczne na monitorach typu
> trinitron, a te jak wiadomo nie sa plaskie.
> Kazdy EIZO ma te paski i kazdy inny monitor na sony

No to mówię, że te paski są tylko na całkowicie (od wewnatrz i zewnątrz)
płaskich kineskopach. Nie wiem czy we wszystkim, ale Trinitron ma je na
pewno. Nie wiem jak to wygląda w np. w LG 700P

> Ten monitor nigdy nie uzyska nawet dobrej geometrii

Wiesz, to zależy jak kto patrzy... Czy przez idealną geometrię rozumiesz
zgranie obrazu co do dziesiątych części milimetra? Bo może 1 milimetr to już
będzie geometria niedostateczna...

> Hehe tego w nim nie zauwazylem.

No właśnie o co chodzi z tym rozgrzewaniem? Czy obraz świeżo po włączeniu
monitora jest rzeczywiście aż tak mocno kopnięty?

> moja opinia co do tego minitora jest taka ze nie wrart zakupu, lepiej
> doplacić 100 PLN i kupic LGflatron model F700P, naprawde dobry monitor !!
> Albo jak nie masz kasy to kup używane eizo na allegro z półroczną
> gwarancją np model T57S!!bo jego jedyna wada jest to ze jest uzywany, a
> obraz ma niedoscigniony nawet przez najnowsze monitory do 1500 PLN

No sam nie wiem co zrobić... Musiałbym zobaczyć jak ten monitor wypadł by w
testach (typu efekt pompowania, zbieżność kolorów, et cetera...). Jeżeli
chodzi o LG, to jakoś nie mam zaufania do tej firmy i słyszałem narzekania
ludzi właśnie na monitory... Chyba się jeszcze będe musiał trochę pomęczyć
na swoim wysłużonym Lifetecu 17' (Medion MD1772JC) z sporą rozbieżnością
kolorów i kilkoma rysami na kineskopie..

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski