Re: Nec FE770

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 23:10:13 MET DST

> Witam !!
>
> Mam zamiar kupić monitor NEC FE770 (w komputroniku po 569zł jest). Mam
> jednak pewne wątpliwości po przeczytaniu archiwum grupy...
Tez mam ten monitor. Taniej niz w Komputroniku dostaniesz na www.proline.pl
(ja bralem u nich w Poznaniu).

> - na jakim on jest kineskopie? Czy jest to prawdziwy płaski kineskop, czy
> rogi są oblane szkłem i tylko wygląda jak płaski?
Wg mnie jest to kineskop plaski, a nie jakis nadlewany, chociaz moge sie
mylic. Wg producenta kineskop jest plaski.

> - czy są widoczne małe poziome paski na 1/3 i 2/3 wysokości ekranu?
Nic takiego nie widze.

> - czy nie ma problemów z regulacją obrazu (chodzi mi o to, żeby obraz nie
> rozjeżdzał się tylko od razu był na swoim miejscu)
Nie ma takich problemow. Mowi sie w przypadku tego modelu o problemach z
geometria, ale jak poswiecisz troche czasu na ustawienie wszystkich
parametrow obrazu dobrze (mi to zajelo pol wieczora) to uzyskujesz IMHO
niemal idelna geometrie.

> Z góry dziękuje za szybką odpowiedź :-)
NMZC

> pozdrawiam