Nec FE770

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 13:59:38 MET DST

Witam !!

Mam zamiar kupić monitor NEC FE770 (w komputroniku po 569zł jest). Mam
jednak pewne wątpliwości po przeczytaniu archiwum grupy...

- na jakim on jest kineskopie? Czy jest to prawdziwy płaski kineskop, czy
rogi są oblane szkłem i tylko wygląda jak płaski?
- czy są widoczne małe poziome paski na 1/3 i 2/3 wysokości ekranu?
- czy nie ma problemów z regulacją obrazu (chodzi mi o to, żeby obraz nie
rozjeżdzał się tylko od razu był na swoim miejscu)

Z góry dziękuje za szybką odpowiedź :-)

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski