Re: Instalacja karty sieciowej, dzwiekowej.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 14:40:44 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Pejti w poście
news:cl2vqu$lpt$1@inews.gazeta.pl !!!
> Witam, kolega po sformatowaniu dysku (win98 se) ma problem z
> zainstalowaniem karty sieciowej i dzwiekowej. W panel sterowania
> ==> system wykrzyknikiem oznaczone sa pozycje
> PCI ETHERNET CONTROLLER oraz
> PCI UNIVERSAL SERIAL BUS

To drugie akurat nie jest karta dziękową...

> ten drugi prawdopodobnie nie ma tu znaczenia ale czy ktos moglby
> powiedziec jak to naprawic?
> Karta sieciowa udalo sie zainstalowac ale internet nadal mu nie
> dziala, nie wiem czego moze byc to wina. Prosze o wszelkie
> wskazowki. pozdrawiam

Sam miałem taki problem - kartę niby windows wykrył, ale jako nie tą co
potrzeba. Mam normalną sieciówkę Compex'a a wykrywał to to jako Dial-up... i
sieć mi kopulowała. Radziłbym zgrać stery do sieciówki i muzy (choć skoro
net nie działa to będzie raczej ciężko) - ja tak zrobiłem i wykrywa karte
poprawnie. Jeżeli nadal będzie wyskakiwał komunikat o pci u.s. bus (po
istalacji obu komletów driverów) to sprawa się trochę komplikuje...