Re: Nie wykorzystany procesor w 50% PRZY 150 FPS W UT2004???

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 14:38:05 MET DST
Message-ID: <cl31r9$coo$1@news.onet.pl>

> >>No jak to wy nie wiecie ,że HT jest tak skonstruowane,że dla aplikacji
> >>jest
> > przeznaczony jeden wirtalny procek,
> > a drugi jest zarezerwowany tylko dla Windows i aplikacji firmy Windows.
;)
> > W ten sposób Microsoft chce w końcu pokazać jak wydajny jest Windows i
> > tejże
> > fimy aplikacje, że nawet po zapuszczeniu jednocześnie 3D Mark i jakiejś
> > gry
> > z microsoftu , wydajność w 3D Marku prawie w ogóle nie spada !!
> >
> >
>
> Nie o to chodzi z HT. Zauważ że jeśli np. renderujesz obrazek w jakimś
> programie do grafiki 3D, przetwarzanie na HT trwa znacznie krócej niż na
> zwykłym, pojedyńczym CPU. Zatem z tego wynika że jeden wielowątkowy
program
> jak najbardziej może używać całej mocy procesora.
>
>
ABSOLUTNIE się z tobą zgadzam, napisałem to tylko jako przejaw poczucia
humoru, i tylko takiemu
żartowi miał ten tekst służyć ;)
Received on Tue Oct 19 14:40:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Oct 2004 - 14:51:17 MET DST