Re: Nie wykorzystany procesor w 50% PRZY 150 FPS W UT2004???

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 14:24:37 MET DST
Message-ID: <cl318h$p6k$1@nemesis.news.tpi.pl>

"Paweł Chrobak" <beefens-antyspam-@o2.pl> wrote in message
news:cl2v3p$59m$1@news.onet.pl...
>
>> > Od tego jest HT (przynajmniej w zamyśle twórcy - intela), żeby żadna
>> > aplikacja nie przejmowała 100% mocy procesora.
>> >
>>
>> Sranie w banię, a co jak aplikacja jest wielowątkowa?
>>
>>No jak to wy nie wiecie ,że HT jest tak skonstruowane,że dla aplikacji
>>jest
> przeznaczony jeden wirtalny procek,
> a drugi jest zarezerwowany tylko dla Windows i aplikacji firmy Windows. ;)
> W ten sposób Microsoft chce w końcu pokazać jak wydajny jest Windows i
> tejże
> fimy aplikacje, że nawet po zapuszczeniu jednocześnie 3D Mark i jakiejś
> gry
> z microsoftu , wydajność w 3D Marku prawie w ogóle nie spada !!
>
>

Nie o to chodzi z HT. Zauważ że jeśli np. renderujesz obrazek w jakimś
programie do grafiki 3D, przetwarzanie na HT trwa znacznie krócej niż na
zwykłym, pojedyńczym CPU. Zatem z tego wynika że jeden wielowątkowy program
jak najbardziej może używać całej mocy procesora.
Received on Tue Oct 19 14:25:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Oct 2004 - 14:51:17 MET DST