Re: Nie wykorzystany procesor w 50% PRZY 150 FPS W UT2004???

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 13:51:25 MET DST
Message-ID: <cl2v3p$59m$1@news.onet.pl>

> > Od tego jest HT (przynajmniej w zamyśle twórcy - intela), żeby żadna
> > aplikacja nie przejmowała 100% mocy procesora.
> >
>
> Sranie w banię, a co jak aplikacja jest wielowątkowa?
>
>No jak to wy nie wiecie ,że HT jest tak skonstruowane,że dla aplikacji jest
przeznaczony jeden wirtalny procek,
a drugi jest zarezerwowany tylko dla Windows i aplikacji firmy Windows. ;)
W ten sposób Microsoft chce w końcu pokazać jak wydajny jest Windows i tejże
fimy aplikacje, że nawet po zapuszczeniu jednocześnie 3D Mark i jakiejś gry
z microsoftu , wydajność w 3D Marku prawie w ogóle nie spada !!
Received on Tue Oct 19 13:55:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Oct 2004 - 14:51:16 MET DST