Re: Miłośnikom :) ODRY. :)

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 11:28:30 MET DST

"Filip Drunkenstein" cl2d9n$n6p$1@news2.ipartners.pl

> Jak chodziłem jeszcze do szkoły średniej, którys z kumpli dorwał schemat
> budowy pentium 100 - chłopaki szybko policzyli (tech. elektroniczne), że
> jakby go budowac z części ogólnodostępnych w sklepie, to trzeba by wyburzyć
> średniej wielkości warszawskie osiedle żeby to jakoś upchnąć ;-)

> Ale to już nowsze dzieje ;-)

Aha. A to wyburzenie w celu?
Mnie się wydaje, że równie dobrze można by było
to budować w szczerym polu i niczego nie wyburzać. :)
No, prawie niczego. :)

Ale mnie chodziło o to, że czasami trudno rozstać
się z ,,wczorajszymi" technologiami. :) Tamten
komputer pracował jeszcze całkiem niedawno. :)

E. :)