Re: Miłośnikom :) ODRY. :)

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 16:39:40 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Eneuel Leszek w poście
news:cl2mo2$1pk$2@korweta.task.gda.pl !!!
> Aha. A to wyburzenie w celu?

Pisałem ile orintacyjnie miejsca by było trzeba

> Mnie się wydaje, że równie dobrze można by było
> to budować w szczerym polu i niczego nie wyburzać. :)

Oczywiście - było by to cyba nawet lepsze rozwiązanie :)

> No, prawie niczego. :)

Humanista

> Ale mnie chodziło o to, że czasami trudno rozstać
> się z ,,wczorajszymi" technologiami. :) Tamten
> komputer pracował jeszcze całkiem niedawno. :)
> E. :)

Nie zrozum mnie źle - ja bardzo lubię sobie takie historyjki pocztać, bo to
z jednej strony historia techniki, którą się interesuję, a z drugiej brzmi
trochę jak bajka (komputery zajmujące całe piętra, karty perforowane).
Jeżeli o moje zdanie chodzi, to rozwój kompów był za szybki - już o
większoci ciekawostek czytałem, albo chociaż gdzieś się to po głowie
tłucze...

BTW: Jeżeli myślisz, że przeciętny 15latek uwierzy, że do obsługi kompa
stale potrzebny był zestaw naprawczy do "pamięci dyskowych o wymiennych
nośnikach na talerzach magnetycznych" (od razu, bez tłumaczenia), to chcę
zobaczyć twoją zdziwioną minę :))) eeech kiedys to były kompy... chociaz
zdarza mi się mojego blaszaka młotkiem naprawiać

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***