Re: Samsung 80gb - SATA czy ATA ??

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 10:21:39 MET DST

> Jeszcze raz: tu nie chodzi o sterowniki do dysku, tylko do *jego
> kontrolera*. Sterowniki do wielu kontrolerów umieszczonych na płytach
> głównych są zawarte w systemie - ale nie wszystkie.
jeszcze raz: nie wazne do czego sa te sterownki :-) wazne jest to ze
nic dodatkowo podczas instalacji nie musialem dodawac malo tego nie
istnieja takie sterowniki do zadnego systemu! nie ma ich na stronie ani
producenta plyty ani chipsetu (sterownikow ktore trzeba w czasie
instalacji wczytac z dyskietki) jak je znajdziesz to postawie ci piwo
:-) sa tylko sterowniki do RAID i nic wiecej
nie twierdze ze ty ich nie musiales dawac ale nie rozumiem dlaczego
wpierasz mi cos czego nie robilem.
wydaje mi sie ze to zalezy od chipsetu lub BIOSu czy trzeba sterowniki
podczas instalacji czy nie.

>A jak nie ma sterowników, to systemu nie postawisz. Koniec kropka.
widac przysnilo mi sie w nocy ze postawilem system (bez sterownkow) i
jak na nim pracuje to tez mi sie wydaje ;-)

> I nie pisz mi, że masz W2k z 2000 roku, bo nie data wydania systemu
się
> liczy a numerek zainstalowanego SP - wraz z nim dostajesz przecież
także
> uaktualnienia bazy sterowników........
oczywiscie ty wiesz lepiej odemnie jaka wersje ja mam w2k i z ktorego
roku :-) mam wersje w2k z 2000r. bez sp! i po zainstalowaniu komputer
normalnie dzialal z dyskiem SATA oczywiscie puzniej zainstalowalem sp4
i sterowniki do plyty glownej.

Maciek