Odp: Wielki problem z kompem

Autor: Krzysztof <kgrygi_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 10:28:59 MET DST

bsl napisal

> Oto one komputer bez wiekszego powodu nagle sie zawiesza i staje totalny
> zgon pomaga reset z obudowy ...

u mnie tez tak sie dzialo.
Plyta asrock k7vt4a+
Pamiec ddr 400 kingmax

Po kolei:
Po zmontowaniu zestawu, plyta glowna wykryla mi pamiec jako ddr 333.
Po okolo tyg pracy zminilem recznie na ddr400 i zaczely sie problemy.
Zwisy okolo 2-5 razy w ciagu 8g. pracy, niezaleznie od uzywania kompa.

Wczoraj zminilem na 333mhz i do tej pory jest OK.

Zmniejsz taktowanie i sprawdz.

Pomijam fakt, ze powinno to dzialac na 400mhz, ale jak sie g. kupuje to tak
sie ma, poza tym ja w firmie nie potrzebuje mega predkosci tylko stabilna
prace, wiec sie tym nie przejmuje.

--
Pozdrawiam