Re: Formatowanie partycji...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 10:02:24 MET DST

Użytkownik "Marcin Kukula" <marcin.kukula@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cl2cpk$gve$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Hmmm. No właśnie nie wystarcza bo...
> Bo jak próbuję uruchomić płytkę instalacyjną i dochodze do wyboru
> partycji to widzę rzecz dziwną.
> Moja partycja c: zmieniła automagicznie nazwę na e: a znowu e:
> zmieniła nazwę na c:!
>
> Więc nic nie mieszam i wychodzę i znowu mam c: to c: a e: to e:

Kolejność literek ustaloną wstępnie podczas instalacji systemu można
zmienić, system przechowuje tę informację w rejestrze. Dotyczy to także
partycji systemowej. Po uruchomieniu Konsoli Odzyskiwania z płytki
instalacyjnej należy upewnić się co do aktualnego przydziału literek
przy pomocy polecenia MAP, bo można sformatować nie tę partycję co
trzeba.

> No właśnie.
> Czym mogę ją usunąć?

Konsola Odzyskiwania ==> polecenia diskpart i format. Albo spod
Instalatora Windows, po wejściu w menu wyboru partycji pod nowy system.

Opis Konsoli Odzyskiwania i jej "tweakowania" znajdziesz tu:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;229716
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=310497

/odpowiadając zmień px na pl/