Re: Formatowanie partycji...

Autor: Marcin Kukula <marcin.kukula_at_neostrada.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 08:35:10 MET DST

news:9mf1lc.4bj.ln@kwinto.prv...

> Secundo - do sformatowania partycji wystarcza płytka instalacyjna XP. I

Hmmm. No właśnie nie wystarcza bo...
Bo jak próbuję uruchomić płytkę instalacyjną i dochodze do wyboru partycji
to widzę rzecz dziwną.
Moja partycja c: zmieniła automagicznie nazwę na e: a znowu e: zmieniła
nazwę na c:!

Więc nic nie mieszam i wychodzę i znowu mam c: to c: a e: to e:

> _nic_ nie trzeba ściągać. A jak z formatowaniem są problemy, to się
> partycję usuwa i zakłada ponownie, zamiast używać jakichś killdisków...

No właśnie.
Czym mogę ją usunąć?

Pozdrawiam,
Marcin,