Re: Formatowanie partycji...

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 07:24:49 MET DST

Dnia Mon, 18 Oct 2004 22:39:09 +0200, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
napisał(a):

>Użytkownik "Piter" <piter1984@(wywal_ten_nawias)o2.pl> napisał w
>wiadomości news:cl188k$qen$1@pyro.tvk.wroc.pl
>
>No co ty. Trzeba pociągnąć Mandrake'a - to przecież tylko cztery płytki,
>do formatowania jak znalazł.... ;->>>
>
>P.S. Ciekaw jestem, jak ty chcesz spod DOS-a partycję w NTFS
>formatować.......

Mysle, ze zaden problem. :-) Bierzesz na przyklad PM, i formatujesz
spod DOSa jakie chcesz partycje, jedna FAT32, druga NTFS a trzecia
dla odmiany fsb3 czy jak sie zwie ta linuksiana, by zakonczyc cienkim
akordem FAT16. Tyle, ze najpierw trzeba sobie spreparowac dyskietki
ratunkowe PM8. :-) Chyba powinno sie udac, nie?

--
Adek
http://adek124.republika.pl/