Re: Formatowanie partycji...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 00:19:37 MET DST

Użytkownik "Piter" <piter1984@(wywal_ten_nawias)o2.pl> napisał w
wiadomości news:cl1bvv$vnf$1@pyro.tvk.wroc.pl

> Po pierwsze to ten CD to chyba 40 mb a nie 4 GB jak podałeś po drugie
> to znajdą się tam narzędzia do tego by to sformatować, więc zanim coś
> napiszesz to spradz to.

Primo - nie załapałeś żartu.
Secundo - do sformatowania partycji wystarcza płytka instalacyjna XP. I
_nic_ nie trzeba ściągać. A jak z formatowaniem są problemy, to się
partycję usuwa i zakłada ponownie, zamiast używać jakichś killdisków...
Tertio - Hiren's Boot CD to po prostu płytka z zestawem pirackiego,
kradzionego oprogramowania. Nie wiem, czy to dobry pomysł sugerować
właścicielowi zepsutej Syrenki "skubnij sobie tego Merca z ulicy, co
będziesz złoma naprawiał". Ale po co ja to piszę, przecież jak to
mówią - podobno cel uświęca środki......

/odpowiadając zmień px na pl/