Re: Tuner TV + TV lan (problemy) proszę o pomoc

Autor: Mariusz <m_wizaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 15:24:24 MET DST

> Jesli mogę coś podpowiedzieć: ja również mam tuner na BT878 (ART TV)
> podłączony do TV kablowej. W More TV tez zauwazylem ze nie wykrył sam
> wszystkich kanałów. Ale jak wziąlem rozpiskę z czestotliwosciami kanałów i
> próbowalem ręcznie dostrajac te niewykryte to w końcu wszystkie sie udalo
> znaleźć.
> Speedy

Pewnie że możesz cos napisć , wkońcu to jest forum i każdy może tutaj dodac
cos od siebie , może akurat innym to się przyda lub takich rad szukają . mI
równiez udało się wyszukac ręcznie reszte kanałów . W bawiłęs sie może w
transmisje kanałów Tv na 2 komputery w domu? Jeli tak to chciałbym sie
dowiedziec jakich programów uzywałeś.
Pozdravki