Re: Temperatura Bartona 2800

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 15:26:42 MET DST

"CFR" <cfr@antyspam.poczta.onet.pl> wrote in message
news:ckrj1e$opu$1@news.onet.pl...

> - Co wrzucic na chipset plyty Gigabyte GA-7N 400PRO2, jest tylko
> radiator :/
> - Jak jest max.temp. pracy ATI 9600 128MB 128bit Sapphire? (tez
> zastanawiam
> sie nad wentkiem, moze cos polecicie?)

No to np plyty Gigabyte z tego co zaobserwowalem, to zawsze podaja
wyzsza temperature niz inne - jest to temperatura bliska rzeczywistej w
srodku procesora. Inne plyty podaja przyblizona temperature rzeczywista
"na zewnatrz" procesora. Poprostu wykorzystuja ten sam czujnik, ale maja
inny "mnoznik". Ja po zastosowaniu patcha do Nforce odnosnie wylaczania
czesci procka jak jest nie uzywany, to w stanie "jalowym" po dlugim
czasie (doba) mam 45 stopni. Jak gram w jakas gierke 3d wymagajaca, to
temperatura procka dochodzi do 67 stopni. Moj procek to Barton
2500+@3200 a plyta to GA7N400PRO. U mnie na chipsecie, jest wentylator,
ale on sie kreci tylko podczas startu systemu jak wczesniej calkowicie
kompa od sieci odlaczylem. Jak sie system uruchomi, to sie wylacza i
stoi - temperatura chipsetu to okolo 45-46 stopni i nigdy nie mialem
wiecej.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl