Re: Tuner TV + TV lan (problemy) proszę o pomoc

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 22:49:33 MET DST

Hej
"Mariusz" <m_wizaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message
news:1d72.000006db.41727b1e@newsgate.onet.pl...
> Posiadam tunel PixelView model PV-BT878P+rev.9d z radiem. Zainstalowałem
> tą
> karte na Windowsie Xp. Używam programu MoreTV (bo innego nie mogłem
> znaleść a
> na płycie do tunera jest tylko program pod Win98/Me/2000 a do XP są tylko
> stery) i udało mi się znaleść (jak narazie) 20 z 56 programów jakie
> oferuje
> kablówka do której to mam podłaczony tuner.

Jesli mogę coś podpowiedzieć: ja również mam tuner na BT878 (ART TV)
podłączony do TV kablowej. W More TV tez zauwazylem ze nie wykrył sam
wszystkich kanałów. Ale jak wziąlem rozpiskę z czestotliwosciami kanałów i
próbowalem ręcznie dostrajac te niewykryte to w końcu wszystkie sie udalo
znaleźć.

--
Pozdrovionka
Speedy