Temperatura Bartona 2800

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Oct 2004 - 18:43:16 MET DST

Witam!

Mam pytanko odnosnie mojego procka. Znalazlem na
http://www.dyski.wirt.pl/procesory/prockiamd_7gen.htm artykul o temperautach
procesorwo. Co to znaczy "Maksymalna obliczeniowa moc cieplna", czy chodzi
tu o jego maksymalna temperature a tym samym stabilnosc pracy? Jaka jest
jego krytyczna (usmazenie) granica? Z tego co pamietam to Athlon XP mial
90st=dead (niektorym udawalo sie osiagnoc 100 i procek rpzezyl). Pytam bo
moj procek bez obciazenia ma 60st. a przy obciazeniu: 68st. Jaki wentek
byscie polecali bo moj ThermalTake Volcano 10 jest troche glosny :/
Jeszcze dwie kwestie:
- Co wrzucic na chipset plyty Gigabyte GA-7N 400PRO2, jest tylko radiator :/
- Jak jest max.temp. pracy ATI 9600 128MB 128bit Sapphire? (tez zastanawiam
sie nad wentkiem, moze cos polecicie?)

Serdecznie Pozdrawiam :)
CFR

--
ZOU!
Jak chcesz do mnie pisac to z usun mojego adresu "antyspam"!