Komputronik? Nie, dziekuje!

Autor: Marcin Pikalski <tkdpiki_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 13:46:26 MET DST

17 wrzesnia oddalem plyte na gwarancji. Po dwoch tygodniach, plyty ani
sladu, po trzech dowiedzialem sie, ze nie wiadomo gdzie jest (oczywiscie
kontaktowalem sie ja z nimi, a nie na odwrot, choc ciagle slyszalem, ze
"jutro zadzwonimy, pojutrze bedzie") W koncu udalo mi sie plyte odzyskac
w ten piatek dostalem telefon. Plyta owszem i jest, wymieniona nawet,
chociaz nie na nowa (kurz na wiatraczkach, i przy portach etc).
Tu byl by luzik, gdyby nie to, ze:

a) Plyta zamiast radiatora na chipsecie ma wiatrak (przez co blokuje mi
dodatkowe wyjscie na wiatraki i nie mam jak podlaczyc wiatrakow z obudowy:/)

b) Plyte oddalem z oruginalnymi okraglymi kabelkami, a wrocila ze
zwyklymi plakimi jakie mozna dostac w kazdym miejscu na gieldzie. Ktos
sobie skorzystal :( (na pudelku jest zarowno rysunek z okraglymi jak i
naklejka z napisem "round cable")

Po prostu zenada... Jeden plus, ze mam od nowa 24 miesiace gwarancji.

Podsumowujac: Zdecydowanie nie polecam...

pzdr
Marcin