Re: Rece opadaja :-(

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 13:43:22 MET DST

Użytkownik :: Solana :: napisał:
> Znakomitej czyli tanio?
*Adekwatnej*.
> Nie wiem, jesli o wiele nowoczesniejsza i nowa, z roczna albo i dlwuletnia
> gwarancja kupie za 3 x wiecej to nie wiem, czy akurat za taki staroc to jest
> malo ;-)
> Szczerze mowiac, jesli juz karte nowa kupie, to z tych najlepszych, dlatego
> nie jest mi obojetne czy wydac te pieniadze.
Jasne.
Przyjrzyj się tylko specyfikacji Twojej płyty głównej.
Bo może Ci nowych kart po prostu nie obsłużyć.
Ze starym sprzętem czasami (na szczęście rzadko) jest tak śmiesznie, że
jego cena wzrasta.
Popatrz sobie na karty graficzne na PCI.
W tej chwili chyba już bardzo niewiele jest *porządnych* płyt głównych
_bez_ AGP. Czasem zdarza się to w płytach ze zintegrowaną grafiką.
Tymczasem karty graficzne na PCI, niektóre technologicznie kilkuletnie,
są ciągle w cenie.
Zresztą przejrzyj sobie całą kategorię:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=8632&order=t&view=text&new=0&buy=0
Choć oczywiście, są produkowane nowe karty na PCI.
Ale ze względu na niewielki (w stosunku do kart na AGP) popyt ich cena
jest zawrotna.

A mi udało sie sprzedać ostatnio 2*128MB SDRAM PC-133 BX-owych (z
wieczystą gwarancją) za równowartość 512 MB DDR KingMaxa. :-D
Pozdr.
z.