jak wyczyscic procesor?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 13:44:23 MET DST

wlasnie mi przyszelo nowe chlodzenie do procesora i chipsetu. wszystko
fajnie, radiatory maja pasty, ale w tej chwili procek chlodzi sie boxowym
cooler masterem z zalozona jakas biala pasta domyslnie na radiator. i
zapewne troche tej pasty sie przykleilo do procka. jak to zdjac
bezpiecznie?

na chipsecie nie wiem jak jest, PG to gigabyte 7vax, ale zapewne bedzie
podobny problem...

jak sobie z tym radzicie?

--
Kapsel