Re: jak wyczyscic procesor?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 16:20:57 MET DST

Mon, 18 Oct 2004 13:44:23 +0200, na pl.comp.pecet, Kapsel napisał(a):

> wlasnie mi przyszelo nowe chlodzenie do procesora i chipsetu. wszystko
> fajnie, radiatory maja pasty, ale w tej chwili procek chlodzi sie boxowym
> cooler masterem z zalozona jakas biala pasta domyslnie na radiator. i
> zapewne troche tej pasty sie przykleilo do procka. jak to zdjac
> bezpiecznie?
>
> na chipsecie nie wiem jak jest, PG to gigabyte 7vax, ale zapewne bedzie
> podobny problem...
>
> jak sobie z tym radzicie?

dziekuje za podpowiedzi. nowe chlodzenie juz zalozone.
co ciekawe - na procku pasta byla w stanie plynnym, a wczesniej jak
ogladalem starsze procki, to pasta wygladala jak jawalki papieru
pozostajace po naklejce.

zeszlo ladnie zmywaczem.

za to jeszcze ciekawiej bylo z chipsetem. nie podejrzewalem ze bedzie
przyklejony tasma... a definitywnie to co znalazlem na radiatorze nie bylo
pasta teroprzewodzaca a jakas zapewne dwustronna tasma! a ile brudu sie
wokol przykleilo... zaczynam sie zastanawiac jaki sens byl w montowaniu
wiatraka do tego radiatora, gdy samo przewodnictwo ciepla z chipsetu juz
bylo zaklucone przez jakis kawalek papieru :|
doprawdy dziwne.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl