Re: elektronika dysku -problem ;>

Autor: RBprv <rb_prv_at_USUNTOpoczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 09:43:04 MET DST

> W opisie jest:
> "Dysk sprzedaję jako uszkodzony a to dlatego że po wyjęciu szuflady z
> dyskiem podczas pracy komputera dysk stracił się z systemu zabierając przy
> okazji wszystkie moje dane i nie jest widoczny przez system. Dodam że, BIOS
> normalnie go widzi, słychać że dysk pracuje i normalnie się grzeje. Nie
> wiem czy to ma jakieś znaczenie ale dysk poza BIOSEM jest również widoczny
> w programie AIDA 32 poza tym słychać normalną jego pracę."
>
> Prezentowany dysk ma taki sam model i firmware jak moj, tylko zastanawiam
> [...]

Jeżeli dysk jest wykrywany przez system na 90% może to oznaczać że
elektronika jest sprawna. Pewnie dysk jest sprawny tylko trzeba założyć
od nowa partycje. Często bywa tak że ludzie nie potrafią tego zrobić i
uznają że jest uszkodzony. Jeżeli masz na swoim dysku jakieś ważne dane
to zaryzykuj, pewnie cena tego "uszkodzonego" dysku nie jest wysoka więc
chyba warto.