elektronika dysku -problem ;>

Autor: de4th <de4thn0.spAm_at_o2.pl[hint:_usun_n0.spAm>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 11:42:08 MET DST

Witam,

Na wakacjach spalila mi sie elektronika od mojego Seagate'a ST360020A
[60GB] i jak dotad nie udalo mi sie odzyskac danych, ktore na nim sa :((
Przez te kilka miesiecy szukalem bezskutecznie elektroniki pasujacej do
mojego dysku, ale nie znalazlem. Dopiero wczoraj zobaczylem na allegro
aukcje, ktora byc moze pozwoli mi odzyskac utracone GB danych ;D

W opisie jest:
"Dysk sprzedaję jako uszkodzony a to dlatego że po wyjęciu szuflady z
dyskiem podczas pracy komputera dysk stracił się z systemu zabierając przy
okazji wszystkie moje dane i nie jest widoczny przez system. Dodam że, BIOS
normalnie go widzi, słychać że dysk pracuje i normalnie się grzeje. Nie
wiem czy to ma jakieś znaczenie ale dysk poza BIOSEM jest również widoczny
w programie AIDA 32 poza tym słychać normalną jego pracę."

Prezentowany dysk ma taki sam model i firmware jak moj, tylko zastanawiam
sie czy w/w opis stwierdza, ze elektronika jest OK. O co moge zapytac, aby
miec pewnosc, ze kupiona elektronika bedzie dzialac dobrze ?

Z gory dziekuje za pomoc!

--
'    Firefox happy user ;p    '