Re: Laser czy atrament - o to jest pytanie?

Autor: yarcioo <yarcioo_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 09:24:28 MET DST

Użytkownik Zeus napisał:
> [...]

Polecam tę drukarkę każdemu.
Pierwszy fabryczny toner starcza na 1000 stron.
Potem za 50 zł kupujesz 100g proszku i wsypujesz przez korek (na
zewnątrz tonera!!!)) i drukujesz 3000 stron.
Możesz śmiało powtórzyć zasyp drugi raz.
Wydruki dopiero po drugim zasypie moga się niektórym wydawać blade, w
firmach do drukowania dokumentów tekstowych i faktur w zupełności
wystarczają, ale jak ktoś lubi soczystą czerń to może sobie wyłączyć
tryb ekono i ustawić opcję dark w konfiguracji sterownika.
Oryginalny cartdridge na 3000 stron kosztuje 300 zł i można go zasypywać
2 razy, czyli za 400 zł uzyskujemy 9000 stron (0,04 zł/str).
Nie ma tańszego rozwiązania dla druku laserowego pod Windows w segmencie
urządzeń o obciążalności do 10 000 str/mies.

Pozdrawiam

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo@wp.pl