Re: Laser czy atrament - o to jest pytanie?

Autor: Zeus <marhir_at_wiesz.co.zrobic.icpnet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 10:42:15 MET DST

KrasiaK wrote:
> Jednak ostatnio moja uwage przykula drukara laseorwa samsunga
> (http://www.samsung.com/pl/products/printers/monochromelaser/ml_1510.asp)
> Bedzie do kupienia za 450zl, ,wiec cena jest raczej dobra!
odnośnie ml 1510 to pierwszy toner starczy na niecałe 1000 stron, każdy
następny 2500, jest tam tryb oszczędnego drukowania, ale wydruki są
strasznie blade
odnośnie ceny - sprawdź ceny tonerów, są podobno strasznie drogie (nie wiem
po ile, ja tylko korzystam z takich drukarek, nie zajmuję się zaopatrzeniem
;-))

> I jak jest z tonerem (widzialem ze sa jakeis zestawy do
> uzuepleniania), ale czytalem ze toner trzebe regenerowac? Wiec jak
> to jest dokladnie (nigdy nie mialem stycznosci z laserowa drukarka w
> praktycznym codzinnym uzytkownianiu)
IMHO nie warto bawić się w regenerację toneru, tylko kupić gotowy (najlepiej
jakiś zastępczy) - mniej roboty, pewny efekt i do tego dobry bęben
bo nie napisałem jeszcze że do ml1510 (zresztą innych samsungów też) toner
jest razem z bębnem - trzeba wymienić wszystko

--
Pozdrawiam
Zeus