Ludzie! Mam dosyć! ZWIS

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 23:12:53 MET DST

Mam już dosyć mojego komputera. Wywaliłem na niego w pytę kasy a on caly czas
zawiesza się.

PIV 2,8 HT, Ram 1GB Twinmoss 400MHz, Radeon 9800Pro Ice Q, płyta MSI 865PE
NEO2, 120GB HDD Maxtor, karta FireWire, modem Sagem, Zasolacz Tagan 380W

Nosiłem go do sklepu w którym mi go składali. Wymieniłem kartę graf,
wymieniłem płytę główną, wymieniałem pamięć ram, updatowałem bios na plycie.

Wszystko już sprawdzałem: temperatury wg core center: 40C CPU, 62 temp Sys

napięcia na płycie:
vcore 1,34v
3,3 - 3,31v
5 - 5,0v
12 - 12,48v
memory voltage 3,50v
agp voltage 2,70v
vcore - 3,8625v (nie wiem czemu się różni od vcore 1,34v)
FSB 200Mhz x14,0 (chociaż czasami wsskazuje 199x14,0= 2793MHz lub 206x14,0=
2885MHz skąd te różnice)

A zwis wygląda następująco: po jakimś czasie pracy kompa
albo obraz nieruchomieje na ekrane i nic się nie da zrobić (czasami reset nie
pomaga i trzeba listwą go wyłączać)
albo wyłącza się monitor na czuwanie, w kompie wiatraki chodzą lampki migają
ale zero reakcji wtedy pomaga tylko wyłączenie z listwy bo reset nie działa.

Nic przy komputerze nie grzebałem, nic nie podkręcałem
Co jest nie tak. Macie pomysły. Bo co z tego że znowu zaniosę go do sklepu
żeby go obejrzeli... Albo stwierdzą że u nich się tak nie robi albo wymienią
mi znowu coś a komp dalej będzie syfił