Re: Ludzie! Mam dosyć! ZWIS

Autor: Blesso <spam>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 23:41:40 MET DST

Użytkownik "adriano" <> napisał
Wymieniłem kartę graf,
> wymieniłem płytę główną, wymieniałem pamięć ram, updatowałem bios na
plycie.
> Wszystko już sprawdzałem: temperatury wg core center: 40C CPU, 62 temp Sys
________________________

jesli wymieniles grafe i plyte gl oraz ram to pozostale elementy moga byc
walniete ;)
ale....
przyjrzyj sie myszce i klawiaturze (oprocz oczywiscie zasilacza)
zmien myszke na zwykla COM-owa a klawiature na najzwyklejszego a4techa lub
inny badziew ( oprocz Tracera - bo on cos "podejrzany")
chyba ze masz bezprzewodowe dranstwo
obniz taktowanie procka o "skale " nizej (podobnie z ramem )
odlacz FDD i CD i sprawdz czy sie wiesza ( moga byc przebicia U lub zbytnie
obciazenie "chwilowe" spowodowane przez np CD ROM)
sprawdz zamontowanie plyty glownej (czy nic nie dotyka do obudowy i czy
sruby sa prosto wkrecone - czy nie ma zbyt duzych naprezen)
najlepiej wyciagnij wszystkei bebechy na wierzch i zostaw tylko -
plyta+proc+ram+grafa i HDD i wtedy rusz

blesso