Re: Ludzie! Mam dosyć! ZWIS

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 11:49:40 MET DST

> Mam już dosyć mojego komputera. Wywaliłem na niego w pytę kasy a on caly
> czas
> zawiesza się.

Jeśli wymieniłeś już płytę a komp nadal wiesza się losowo, wymień zasilacz
na jakiś lepszy. W miarę dobrej jakości są zasilacze Enlight i Chieftec.
No i jeszcze jedno, bardzo ważne. Zadbaj o czystość styków zarówno kabli
zasilających jak i złącz kart (na płycie i na kartach). Do czyszczenia
polecam płyn WL Kontakt, sprawdzony i polecany.

Paweł