Re: Jaki zasilacz? Codegen? :)

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 20:38:01 MET DST

On Sun, 17 Oct 2004 15:46:19 +0200, =Marcos= <marcos@terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
 wrote:
> Witam!

> Chciałbym, żeby był cichszy niż mój Codegen [model 300X1]. Chciałbym, żeby
> był pewniejszy niż mój Codegen [czy napięcie 3.2V zamiast 3.3V mieści się w
> normie?].

Jeszcze się mieści, ale to odczyt z BIOS'u czy z miernika.

> Fortron

Ogólnie bardzo dobre zasilacze, ale z tymi z allegro trzeba uważać
bo mogą być po naprawie i może paść po jakimś czasie

> Tracer
>
> Colors-It

Noname'y jak codegen.

> Mój komp to: Athlon 1333, którego zamierzam w granicach rozsądku podkręcić,
> dysk 7200 [80gb], napęd CDRW, Radeon 7000, SB Live, 512DDR. Więc
> zapotrzebowanie na energię nie jest jakieś kosmiczne.
>
> Lepiej kupić super zasilacz 300W, czy gorszy 450W?

Lepiej kupić np. 300W Modecoma niż 450W codegena czy tracera. Jeśli masz coś
koło 100 zł na zasilkę to weź modecoma 300GT lub GTF, ten GT jest jednak lepszy.

Popraw delimiter, bo jest niewłaściwy.

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx
EKG: 1070694		FreeBSD User