Jaki zasilacz? Codegen? :)

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 15:46:19 MET DST

Witam!
Po ostatnich problemach z pamięciami, które okazały się być kwestią czego
innego niż sama pamięc, czekam już na zamówionego Epoxa.
Postanowiłem też wymienić zasilacz. Chciałbym wydać nie więcej niż 100zł.
Chciałbym, żeby był cichszy niż mój Codegen [model 300X1]. Chciałbym, żeby
był pewniejszy niż mój Codegen [czy napięcie 3.2V zamiast 3.3V mieści się w
normie?].
Moją uwagę zwróciły m.in. takie zasilacze:

Fortron

Tracer

Colors-It

Proszę o polecenie czegoś. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że jak
dołożę jeszcze 50zł to będę miał lepszy zasilacz. Ale to jest chyba
oczywiste.
Spójrzmy na to raczej tak: czy powyższe zasilacze są lepsze od najtańszych
Codegenów, czy innego badziewia za 40zł?

Mój komp to: Athlon 1333, którego zamierzam w granicach rozsądku podkręcić,
dysk 7200 [80gb], napęd CDRW, Radeon 7000, SB Live, 512DDR. Więc
zapotrzebowanie na energię nie jest jakieś kosmiczne.

Lepiej kupić super zasilacz 300W, czy gorszy 450W?

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]