jaką nagrywarkę DVD wybrać?

Autor: Jarek <jg7bezspamu_at_tlen.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 16:47:09 MET DST

Witam,
już od jakiegoś czasu byłem zdecydowany na nagrywarkę LG 4120B, lecz po
przeczytaniu artykułu w gazecie "?Komputer Świat?" troszkę zaniepokoiłem
się informacją, że moja wymarzona nagrywarka będzie miała problem z
robieniem kopii zapasowych filmów DL - problemy z odtworzeniem na
stacjonarnym DVD.
W takim razie co wybrać, jeśli chodzi o nagrywarki DVD? czy NEC'a 3500? czy
może TDK, która w wymienionym artykule zajęła 1 miejsce? Cenowo TDK jest
troszkę oddalona od NECa czy LG.